5/25/2010

weird combinations



This weird combination is something I wouldn't have tried before... Silver and bronze colors together. But the result is good! The clasp, the metal spacers and the big glass beads all have the bronze color and the rest is silver and white. Good contrast to all the over-romantic stuff I've made lately :)

Jag skulle aldrig tidigare ha vågat mig på en så udda kombination som silver och brons. I det här armbandet samsas bronslås, mellandelar och glaspärlor med vitt och silver. Slutresultatet blev riktigt tufft tycker jag! Bra kontrast till allt hyperromantiskt jag gjort på sistone :)

14.50 USD
12.00 euro

3 comments:

Ann said...

Tufft att du vågar gå utanför ramarna, jag tycker det här blev superfint!! Och lite romantiskt det också, trots den nya "edgen". Me like!!

Vonne said...

Har du kvar det här eller Glaskarameller armbandet? Jag skulle behöva en födispresent i början av september. Har du möjlighet att skicka?

ghita said...

Vonne! Jag har det här armbandet kvar och "ingredienser" till ett glaskarameller (dock inte med rosa...). Jag skickar gärna och har dessutom Helena på besök som kommer hem med ett lass av beställningar så hör av dig vilket du vill ha. Hon kommer 20.8 så det torde hinna eller hur?