5/26/2010

Glaskarameller part II

Glass candies round II. Round I sold and then I got an order for another. These beads have a long history. The previous bracelet and earrings were made of other furnace glass beads. I got a bunch in the mail and left them in my treasuer box for a month or so before I made something of them. I realized that 2/3 of the beads had no drilled holes!! I contacted the seller, who was a very polite person. He apologized and offered to replace the hole-less beads. A few days later I had an even bigger bunch of funnace beads in the mail, for free :) There are some nice people out there!
p.s. on my Facebook site you'll see the same set in an astonishing beautiful morning sunlight!

Glaskarameller part II. Part I sålt och en beställning på liknande ramlade in. De här pärlorna har en liten historia bakom sig. Jag beställde ett las furnace glaspärlor för länge sen och de låg i min pärllåda i någon månad innan jag gjorde det föregående setet. Det visade sig dock tyvärr att 2/3 av lasten var utan hål! Jag kontaktade försäljaren som råkade vara en hygglig prick. Han erbjöd sig ersätta de hållösa pärlorna och några dagar senare hade jag ett ännu större lass med nya fina pärlor i postlådan, gratis! Det finns trevliga människor :)

Set 18.00 USD
Set 15.00 euro

No comments: