5/23/2010

The crazy fish!



I bought this crazy fish pendant a long while ago and it has been teasing me, begging me to make something of it. i had no ideas until I found these beautiful seedbeads in sea colors! Three strands of seedbeads, blue, green and brown twisted to a necklace. Hanging from the fin are 3 swarovski crystals in the same colors as the necklace. The clasp is big and wavy!

Jag köpte den här tokiga fisken för länge sen och alltsedan dess har den legat på mitt bord och retat mig för jag har varit komplett idélös. Nu hittade jag de här vackra småpärlorna i havets färger, grönt, blått och brunt. 3 länkar av pärlor tvinnades ihop och från fenan hänger 3 swarovskikristaller i samma färger! Låset är robust och ser ut som en våg!

23.00 USD
18.50 euro

1 comment:

Anonymous said...

Crazy Fish sold to Anneli! Jos et vielä ole myynyt tätä hullua kalaa kellekään muulle?