5/11/2010

Butterfly-Blue



The green necklace I made earlier, inspired me to this blue butterfly necklace. I got some new flower spacers in the mail yesterday and I wanted to use them straight away! Here is the same style with glass nuggets mixed with blue chips to get rid of dullness :) The pendant is a butterfly in tibetan silver and one of the glass nuggets.

Det gröna halsbandet jag presenterade igår, inspirerade mig till det här fjärilshalsbandet. Jag fick några nya mellandelar på posten igår och ville genast ta dem i bruk. Blå glasnuggetar varvas med blå chips och silverfärgade blommor. Ett långt hänge med fjäril och en nugget kronar halsbandet.


23.00 USD
18.00 euro



2 comments:

Anonymous said...

Jag blir alldeles yr av alla dessa vackra smycken <3

Yvonne said...

Jag blir alldeles yr av alla dessa vackra smycken!