4/24/2010

Isabelle



This memory wire piece is made for Isabelle, the cute French teacher at work. She wanted something with turquoise and silver and that's what she got! Small turquoise beads in nice shapes, round baby-blue tiger eye beads look nice with silver tubes and spacers on a wire. The fly gives a little attitude :)

Isabelle, min söta franska kollega, ville ha ett armband med turkosa stenar. På en memory wire trädde jag små turkoser och baby-blå tigerögon. De passar fint ihop med silvertuber och mellandelar. Den gulliga flugan som hänger där, ger en sommar-touch åt armbandet!


14.00 USD
10.00 euro

4 comments:

Ann said...

Mera love, love! Får jag beställa ett likadant?

Ann said...

P.S. Proffsig bild - tar du alla bilder själv? De tar faktiskt fram det vackra i smycket!

Unknown said...

När jag träffat Isabelle vet jag att det armbandet är perfekt för henne! Snyggt!!

ghita said...

Ann, såklart du får beställa ett likadant :) ska bli! Och ja, jag tar fotona själv och vissa blir superfina medan andra bara inte lyckas... Men morgonsolen är den vackraste och jag försöker fota innan jag går på jobb! Kram!