4/25/2010

En grön favorit!


The beautiful lampwork beads with small dots on were my inspiration to this set. I have for some reason bought a lot of green beads lately even if green is not a color I use! But I love to work with green beads, they give me energy! The tiger eye shimmering green beads are also a favorite. With those to together, nothing can go wrong. I just added different glass-, swarovski-, chip- and lampwork beads and for freshness, there are a few white glass beads. The clasp is so nice so it can be shown! Simple tiger eye earrings complete the set!

De vackra lampworkpärlorna med små knottror på utgjorde inspirationen för det här läckra gröna setet. Av någon anledning har jag köpt en massa gröna pärlor på sistone fastän jag själv sällan bär grönt. Men jag älskar att jobba med grönt, det ger mig energi! De skimrande tigerögonen tillsammans med lampworkpärlor - mer behövs inte! Jag kombinerade dem men diverse andra skönheter, swarovskin, glaspärlor och chips. En och annan vit pärla fräschar upp. Det vackra låset kan med fördel bäras fram! Enkla tigeröga-örhängen kompletterar setet.

Necklace 20.00 USD, set 25.00 USD
Halsband 15.00 euro, set med örhängen 19.00 euro




No comments: