8/29/2010

Elektriskt blå!



Today I uploaded this memory bracelet on my Amighita FB-page and 11 minutes later it was sold :) That I like! it gives me a huge pleasure to know that my "fans" out there love my creations! The lovely electric blue glass beads catch the light in a nice way and here I combined them with porcelain beads in the same color. Made with love!

Jag lade upp det här memory-armbandet på min Amighita FB-sida och 11 minuter senare var det sålt! Det kändes så fint! Jag blir salig av vetskapen att jag har "fans" därute som gillar mina smycken!! Tack ska ni ha för alla kommentarer och förstås för att ni vill ha mina kreationer :) De härligt elektriskt blå glaspärlorna fångar ljuset så fint och här kombineras de med porslinspärlor i samma färg! Made with love!

19.00 USD
15.00 euro

SOLD! SÅLT!

No comments: