11/30/2009

Lampwork glass pendants




When I recieved these lampwork glass pendants, I didn't really know what to make of them. First I made the one with blue, brown and orange in. The necklace is made of small seed beads in those colours. The beads are three different wires that I wrapped around each other. It makes a happy, energetic colour combination!
The other one, on the top, is made of brown seed beads in different nyances and small glass cubes in beige-brown. Small glue seed beads picks upp the colour in the pendant.
Då jag köpte de här lampwork hängena, hade jag ingen aning om vad jag skulle kombinera dem med! Det första jag gjorde (längst ner) består av tre vajrar med orange, bruna och blå små glaspärlor. Jag flätade vajrarna och fick ett ganska glatt och energiskt halsband till stånd! Det övre består av små beige glaskuber, bruna glaspärlor i olika nyanser och några få blå pärlor som tar upp det blå i hänget.
25.00 USD each
17,00 Euro styck

No comments: