3/16/2010

Return to my favorite colors


Even if I love the spring- and summercolors I always return to my alltime favorits, black and white. Big potato-freshwater beads look so stylish with smoke chrystals. Smaller freshwater beads makes the necklace a little lighter. A little bling added to that makes the difference! The matt grey flower has a big swarovski bead in the middle.

Jag älskar vår- och sommarfärger men med jämna mellanrum återvänder jag ändå till mina favoriter, svart-vitt. Stora sötvattenspärlor ser så fina ut med rökgrå kristaller. De mindre sötvattenspärlorna gör halsbandet litet lättare. Litet bling gör alltid susen :) Den matt-grå blomman har en vacker swarovskikristall i mitten.

30.00 USD
22.00 euro

SOLD! SÅLT!

1 comment:

Ann said...

Oj, oj.
Nu förivrar jag mig nog, men det här är ju bara så otroligt vackert med gnistrande kristaller! Om du inte sålt det än så vill jag gärna köpa det.
P.S. Hur mycket har jag köpt nu? :o